woensdag 13 maart 2019

Communieshoots 2019


Het communieseizoen startte voor mij dit eerste jaar extra vroeg en daar had ik een goede reden voor.
Eind december kampte ik met een blokkade in mijn rug en was het onzeker hoe lang in mijn zwangerschap ik nog zou kunnen shooten.

Een communiesessie dag, waar ik aanvankelijk 6 shoots had voorzien, moest ik noodgedwongen halveren in beschikbaarheid omdat ik gewoon niet langer dan een paar uur achter elkaar nog kon bukken, hossen en knielen.

Maar het moet gezegd worden, veel veel liefde en dankbaarheid voor de papa's en mama's die misschien vroeger dan gepland op zoek gegaan zijn naar de passende feestelijke outfits voor hun communicanten/lentefeesters om een shoot bij mij te kunnen boeken.

6 toppers die straks blinkend hun communiekaartjes kunnen uitdelen op hun, hopelijk zonnige, grote dag!

O ja ook 6 keer "oppassen met uw feestschoenen he" of "hou dat proper he" haha die mama's :-)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten